Ali lahko otroštvo preživi pametne telefone?
Knjiga Jonathana Haidta The Anxious Generation (Anksiozna generacija) je ob izidu lani sprožila globalno razpravo o uporabi pametnih telefonov med otroki. Vabljeni k branju intervjuja z avtorjem knjige.
Knjiga Jonathana Haidta The Anxious Generation (Anksiozna generacija) je ob izidu lani sprožila globalno razpravo o uporabi pametnih telefonov med otroki. Vabljeni k branju intervjuja z avtorjem knjige.
Minecraft je najbolje prodajana računalniška igra na svetu in v kina kmalu prihaja tudi hollywoodski film. Kaj je takega v omenjeni igri, da so otroci nadnjo tako navdušeni? Preberite zgodbo očeta s tremi otroki, ki pravi, da ni vsaka video igra enaka in da ga kot očeta prevzame predvsem to, kaj otroci z igranjem pridobijo, kaj z igro izražajo in kateri del njihove osebnosti lahko razvijajo.
Digitalizacija in vseprisotnost sodobnih tehnologij sta bistveno spremenili način odraščanja mladostnikov, kar se odraža tako v njihovih socialnih interakcijah kot v oblikovanju identitete, duševnem zdravju in vsakdanjem vedenju. Medtem ko digitalne platforme ponujajo številne priložnosti za učenje, kreativno izražanje in povezovanje, hkrati predstavljajo pomembne izzive in tveganja, s katerimi se soočajo mladi in njihovi starši.
Na webinarju smo odgovorili na vprašanja, kot so, kako digitalna omrežja vplivajo na mladostnike in njihovo duševno zdravje, kako prepoznati mejo med uporabo in zasvojenostjo in kaj lahko naredimo starši za zdravo in odgovorno uporabo spleta.
Društvo za zdravje srca in ožilja in Slovensko združenje za kronične nenalezljive bolezni v sklopu projektnega programa ODKLOP vabimo na webinar, ki bo v ponedeljek, 10. 3. ob 18. uri.
Gre za prvo študijo na svetu, ki obravnava šolska pravila o uporabi telefonov v povezavi z zdravjem in šolskim uspehom dijakov. Kaj je ugotovila in kako naprej.
Delavnice so zastavljene kot kontinuiran proces, ki ga sestavlja uvodna delavnica in 6 tematskih delavnic. Program vključuje tudi predavanje za starše, saj je sodelovanje znotraj družine ključno za zdrav odnos do zaslonov.
»V tem drugem svetu dekle ni videlo mojega invalidskega vozička. Moje srce, dušo in um sem udobno namestil v čedno močno telo,« pravi Mats o življenju v navideznem mestu Azeroth.
Posledice spletnega nasilja so lahko velike. Žrtev doživlja stisko, občutke krivde in sramu, ima težave s spanjem, oseba se umika iz družbe, učni uspeh lahko pade. V vsakem primeru, pa spletno nasilje zmanjša samozavest in vpliva negativno na duševno zdravje žrtve.
Mladostniki prekomerno uporabljajo internet glede na priporočila slovenskih pediatrov. Povprečna uporaba interneta med mladostniki, starimi od 11 do 21 let znaša 7 ur na dan.