Zelenjavna pica

Čas je za odlično zelenjavno pizo. Sestavine pice naj bodo: 85% okusnih, preostalih 15% prav tako zelo okusnih :-) Uživajte v jedi in dober tek!

Olja – kaj je novega na področju raziskav?

V zadnjih letih je med »prodajalci zdrave hrane« postalo moderno za vsako zdravstveno težavo svetovati uporabo kokosovega olja. Prednjači predvsem kot »olje za hujšanje« in preventivno sredstvo proti boleznim srca. Pa je res tako »zdravo«?

Zeljna juha s paradižnikom

Zelje vsebuje antioksidanta: vitamin C, A in E. Skupaj ostalimi povrtninami (čebula, korenček, koleraba, česen in paradinik) tvori odlično idejo za okusno in hranilno juho.

Prehranski nasveti namenjeni posameznikom in družinam v času COVID-19

Spremembe, ki smo jim priča, bodo lahko vplivale na naše prehranske navade in način življenja, tudi ko bo epidemija končana. Prehrana je vedenjski dejavnik, ki ga v tem času lahko koristno spremenimo, če doslej ni podpiral našega zdravja. Tudi z omejitvami dostopa do določene vrste hrane, finančnimi omejitvami ter slabšimi kuharskimi veščinami lahko sestavimo zdrave obroke in se bolj redno prehranjujemo.

Črevesna mikrobiota in probiotiki – II. del

Ne obstaja namreč nič takega kot univerzalni probiotik, ki bi npr. hkrati lajšal driske in zaprtje, izboljševal imunski odziv na okužbe ter zaviral sistemska vnetja pri alergijah in avtoimunskih bolezni. Če kak proizvajalec trdi, da njegov probiotični preparat lahko naredi vse prej omenjeno, zelo verjetno laže!