Občasno stradanje, časovno omejeno hranjenje in podobno

Če smo v časovnem oknu ne-hranjenja telesno aktivni, se tako začnejo seštevati negativni učinki pomanjkanja vnosa energije in posameznih hranil, predvsem beljakovin. Pri starostnikih, ki imajo slabšo sposobnosti izgradnje mišic, bi morali biti beljakovinski vnosi količinsko in časovno optimalni.

Ribe – morske ali sladkovodne?

Ribe imajo v naši prehrani pomembno vlogo, saj so dober vir beljakovin in drugih esencialnih hranil, kot na primer omega-3 maščobnih kislin. Povečajmo vnos rib v naš jedilnik.

Omejimo vnos prostih sladkorjev

Sodobni način prehranjevanja nas postavlja pred številne izzive. Vedno večji del novodobne prehrane namreč predstavlja energijsko bogata in visoko predelana hrana, ki iz naših jedilnikov izpodriva polnovredna nepredelana živila. Problem tovrstnih visoko predelanih živilskih izdelkov je v tem, da pogosto vsebujejo veliko maščob, predvsem nasičenih maščob, soli in tudi sladkorja. Presežek teh hranil pa dolgoročno predstavlja tveganje za naše zdravje.

Ramstek z gobovo omako

Ramstek najbolje pripravimo v večji ponvi (litoželezni, rebrasti, lahko tudi debelejši nerjaveči) ali na električnem žaru. Zelenjava je obvezna priloga. Dober tek!

Znak varovalnega živila na poti k spremembam

Potrošnikom je smiselno na ustrezen in prilagojen način označevanja živil pomagati prepoznati tista živila, s katerimi bo preprosto načrtoval svojo prehrano in mu bo znak varovalnega živila pomagal pri nakupu zdravju prijaznejših živil. Društvo za zdravje srca in ožilja Slovenije skrbi za označevanje živil s simbolom varovalnega živila (simbol ‘Varuje zdravje’), že tri desetletja.