Niso vse zaslonske vsebine enake
Zasloni so del otrokovega življenja že od malih nog, ni pa nujno, da bo dostop do televizije, tablic ali telefonov imelo nujno negativen vpliv na njihov razvoj. Zasloni so del …
Zasloni so del otrokovega življenja že od malih nog, ni pa nujno, da bo dostop do televizije, tablic ali telefonov imelo nujno negativen vpliv na njihov razvoj. Zasloni so del …
Posledice spletnega nasilja so lahko velike. Žrtev doživlja stisko, občutke krivde in sramu, ima težave s spanjem, oseba se umika iz družbe, učni uspeh lahko pade. V vsakem primeru, pa spletno nasilje zmanjša samozavest in vpliva negativno na duševno zdravje žrtve.
Na okrogli mizi so predstavniki različnih skupin iskali najpogostejše vzroke in z njimi povezane posledice prekomerne uporabe zaslonov ter predstavili rešitve za učinkovito naslavljanje problematike, kot jih vidijo sami.
Pri pogovoru na spletu pa tega ne moremo videti, zato je toliko težje prepoznati, kako se oseba na drugi strani počuti. Pogosto se pri izražanju čustev uporabljajo emotikoni, saj želimo z njimi na preprost in hiter način naslovniku sporočiti, kako se počutimo. Ti pa lahko v različnih situacijah in za različne ljudi pomenijo nekaj drugega.
Okrogla miza bo v četrtek, 25. 4. 2024, od 10. do 12. ure v Ljubljani. Vljudno vabljeni.
Namen delavnice Telo in digitalno je raziskovanje povezave med telesnim in digitalnim, dvema na prvi pogled ločenima svetovoma, ki pa sta s porastom zaslonske tehnologije povezana bolj kot kdaj koli prej.
Danes je naša sodelavka Darija Cvetko, vodja programa ODKLOP na Radiu Slovenija 1 govorila o problemu prekomerne uporabe zaslonov pri predšolskih otrocih. Vabljeni k poslušanju.
Delavnica Kritična pismenost je bila ustvarjena z namenom, da osnovnošolce opremimo z znanjem, kako učinkovito presojati vsebine, s katerimi se vsakodnevno srečujejo.
Mladoletniki s pomočjo umetne inteligence (AI) ustvarjajo neprimerne podobe drugih mladoletnikov, ne vedoč, kakšne posledice ima njihovo početje.
Varnost, zaupnost, spletni bonton, uravnotežena uporaba zaslonov in zasvojenosti so glavne tematike, ki jih z učenci nagovarjamo na prvi od delavnic v ciklu. Kaj o temah menijo učenci?