Percipiranje zasvojenosti z digitalno tehnologijo med mladimi (2025)
Raziskava se osredotoča na kvalitativno analizo razumevanja, doživljanja in regulacije digitalne rabe med mladimi.
Raziskava se osredotoča na kvalitativno analizo razumevanja, doživljanja in regulacije digitalne rabe med mladimi.
Usposabljanje je namenjeno strokovnim delavcem, ki delajo z učenci tretjega vzgojno-izobraževalnega obdobja v prilagojenem izobraževalnem programu vzgoje in izobraževanja z nižjim izobrazbenim standardom (NIS).
YouTube je v zadnjih mesecih tiho uporabljal AI, da je rahlo spreminjal videe, ne da bi avtorje o tem obvestil.
Kot odgovor na Chat GPT je Google v iskalnik uvedel funkcijo AI Overview, ki na vrhu poizvedbe prikazuje povzetek. To je problematično, saj povzetki še vedno lahko vsebujejo napake.
Umetna inteligenca (AI) je v zadnjem desetletju postala del našega vsakdana. A vzpon klepetalnih robotov, kot sta ChatGPT podjetja OpenAI in Meta AI, spremljajo tudi skrbi glede vpliva tehnologije na okolje, etične dileme in uporabo podatkov.
Zasloni so del otrokovega življenja že od malih nog, ni pa nujno, da bo dostop do televizije, tablic ali telefonov imelo nujno negativen vpliv na njihov razvoj. Zasloni so del …
Nekateri vplivneži na družbenih omrežjih spodbujajo mizoginijo in seksizem. Kakšne so rešitve?
Knjiga Jonathana Haidta The Anxious Generation (Anksiozna generacija) je ob izidu lani sprožila globalno razpravo o uporabi pametnih telefonov med otroki. Vabljeni k branju intervjuja z avtorjem knjige.
Minecraft je najbolje prodajana računalniška igra na svetu in v kina kmalu prihaja tudi hollywoodski film. Kaj je takega v omenjeni igri, da so otroci nadnjo tako navdušeni? Preberite zgodbo očeta s tremi otroki, ki pravi, da ni vsaka video igra enaka in da ga kot očeta prevzame predvsem to, kaj otroci z igranjem pridobijo, kaj z igro izražajo in kateri del njihove osebnosti lahko razvijajo.
