Težava je vsesplošna sprejetost alkohola

Jan Peloza, Inštitut za mladinsko participacijo, zdravje in trajnostni razvoj: »Kampanja Ker alkohol ni mleko >> https://bit.ly/2KiCGeW je nastala kot odgovor na dejstvo, da se Slovenija uvršča v sam svetovni vrh po porabi alkohola za osebe starejše od 15 let. Težava je v dostopnosti na vsakem koraku, zelo nizkih cen, oglasov, ki ciljajo na vse mlajše osebe, do alarmantno nizkega upoštevanja zakona o prepovedi prodaje alkohola mladoletnim.

.
Skoraj polovica otrok, ki prične piti v osnovnošolskih letih, od njega postane zasvojena, zasvojenost pa se lahko razvije že po enem letu. Veliko lahko na tem področju stori ne le država, ampak tudi gostinci, prodajalci, starši, oglaševalci, zdravniki, nevladne organizacije, stari starši, medicinske sestre, učitelji, predvsem pa znane osebnosti in vplivneži.«

Pomagajte pri ureditvi dostopnosti alkohola in podprite pobudo za uvedbo celostne alkoholne politike na spletni strani www.keralkoholnimleko.si