Urška Erklavec, Mladinska zveza No Excuse Slovenia :: Brez izgovora Slovenija naslavlja tolerantnost naše družbe do alkohola med mladoletnimi, kar se v naših raziskavah skritih kupcev pokaže kot dostopnost alkohola v trgovinah, ki je nad 92 %.
V kampanji Ker alkohol ni mleko se je pokazalo, da so številni mnenja, da se bodo mladi naučili bolj kulturnega pitja, če se jim alkohol čim prej doma ponudi v manjših količinah, raziskave pa kažejo, da tako toleranten odnos do alkohola v domačem okolju nima zaščitne vloge.
.
Raziskave so tudi pokazale, da je bolj zdravo za mlado osebo, da starši omejijo pitje do polnoletnosti, da so zgled in so na voljo za pogovor o tem. Predvsem pa je potrebno področje urediti celostno z Zakonom o omejevanju porabe alkohola, vendar lahko to doseže le država, zato tudi ta pobuda.«
.
Tudi vi lahko pomagate pri uvedbi sprememb, podprite pobudo za uvedbo celostne alkoholne politike na spletni strani www.keralkoholnimleko.si

