Pohod od gradišča do gradišča v Vremski dolini

Društvo za zdravje srca in ožilja Slovenije – Podružnica za Kras

vabi na pohod  »Od gradišča do gradišča« v Vremski dolini. Pohod bo potekal 23. 9. 2018. Pričetek pohoda je ob 09.00 uri na koncu vasi Zavrhek. Pohod poteka v sklopu Festivala kraška gmajna v so-organizaciji z Razvojnim društvom Divača .

Dostop do Zavrhka je možen z avtomobilom iz smeri Divače oz. Matavuna zaradi obnove Škofeljskega mostu.* Dobimo se na stari avtobusni postaji v Sežani ob 8.20 uri ali v Zavrhku ob 9.00.

Obiskali bomo znamenitosti Vremske doline, Škofeljski most, Dujčev mlin in sotesko reke Reke. Zaustavili se bomo v mlekarni Beka in drugo. Nadaljevali bomo pohod mimo znanih naravnih in kulturnih spomenikov vse do Matavuna.

Težavnostna stopnja: Pohod je dolg 8 km, ni težak in je primeren za vse. Vodila nas bo ga. Mirjam Frankovič Franetič.

Malica: V parku Škocjanske jame bo na koncu pohoda možna malica v gostilni Mahnič in tudi degustacija v mlekarni proti plačilu.

Vrnitev: Ob 16.00 uri bo organiziran brezplačen prevoz do izhodišča v vasi Zavrhek.

Dodatne informacije: Informacije: 040  900 021, vsak dan po 16 uri.

Ljubislava Škibin

Lepo vabljeni vsi ne glede na članstvo in starost. Štartnine ni, udeležba je na lastno odgovornost.

*Glede na to, da je Škofeljski most trenutno v fazi obnove, je tam zaprta cesta za ves promet. To pomeni, da do Zavrhka ne morate dostopati iz Fameljske strani. V nadaljevanju je opis dostop do Zavrhka iz Matavunske smeri.

Na križišču za Divačo in Vremsko dolino nadaljujete pot v smeri proti Kopru, torej naravnost. Ko pridete do krožišča , zavijete pri drugem izhodu in nadaljujete pot naravnost, dokler ne pridete do križišča za Matavun in Škocjanske jame. Tu zavijete levo in sledite poti do Matavuna. Držite se poti skozi Matavun in mimo Naklega, ter nadaljujete po poti še približno 3km, dokler ne pridete do križišča za Brkine. Tu zavijete desno ter nato kmalu levo za vas Zavrhek. Od tu naprej sledite oznakam za parkirišče, ki jih bomo mi postavili. Na povezavi si lahko ogledate zemljevid območja ter GPS koordinate.