Lidl Slovenija bo zmanjšal vsebnost dodanega sladkorja in soli

Lidl Slovenija bo zmanjšal vsebnost dodanega sladkorja in soli

»ADIJO sol in sladkor – ZDRAVO, življenje!« pravi nova zaveza Lidla Slovenija kupcem, s katero bodo v vseh izdelkih lastnih blagovnih znamk do leta 2025 vsebnost dodanega sladkorja in soli zmanjšali skupno za 20 odstotkov. Pobudo bodo v Lidlu Slovenija uresničevali postopoma in v tesnem sodelovanju z dobavitelji. Na svoji poti izpolnjevanja zaveze so sklenili sodelovanje z Društvom za zdravje srca in ožilja Slovenija, kjer bodo pripravili različne aktivnosti, s katerimi bodo ozaveščali o zdravi prehrani z manj sladkorja in soli.

»Smo odgovoren trgovec, zato želimo doprinesti k bolj kakovostni ponudbi izdelkov, obenem pa želimo spodbujati ozaveščenost širše družbe o pomembnosti zdravega prehranjevanja. To bomo storili s skrbnim načrtovanjem naše ponudbe in v tesnem sodelovanju z dobavitelji, kar nas bo pripeljalo do skupnega cilja,« je zavezo pospremil Andrej Vouk, direktor nabave v podjetju Lidl Slovenija. S postopnim uresničevanjem zaveze do leta 2025 bodo dobaviteljem dali dovolj časa, da se na spremembo prilagodijo in jo v sodelovanju z Lidlom tudi uresničijo. Obenem pa se v podjetju zavedajo tudi, da je okus kupcev zelo občutljiv in je zato postopnost pri zmanjševanju vsebnosti sladkorja ali soli v izdelkih nujna.

Društvo za zdravje srca pozdravilo Lidlovo zavezo

V Društvu za zdravje srca in ožilja so v Lidlovi zavezi prepoznali potencial za ustvarjanje sprememb na tem področju, zato bodo projekt pospremili z različnimi skupnimi aktivnostmi. V izbranih Lidlovih trgovinah bodo za kupce pripravili meritve osnovnih pokazateljev zdravstvenega stanja, Društvo bo sodelovalo pri strokovni podpori projekta, Lidl Slovenija pa bo tudi srčni pokrovitelj letošnjega svetovnega dneva srca, ki poteka v septembru.

 

 

 

 

 

Iz leve: Andrej Vouk, direktor nabave v Lidlu Slovenija, Tajda Božič, dr.med., Franc Zalar, podpredsednik Društva za zdravje srca in ožilja Slovenija in Tina Cipot, vodja službe za korporativno komuniciranje v Lidlu Slovenija.

 

 

 

 

 

Zdravko Lidl je dobil novega prijatelja – srčka BimBama, maskoto Društva za zdravje srca in ožilja Slovenija.